'Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen!' Reve

zondag 6 maart 2011

Onze nieuwe vriendin in het zonnetje!

Yvonne Mostard 1965





















Dit weekend was het dan eindelijk zo ver! In het zonnetje stond ze te stralen. Samen met Mijntje alles een flinke poetsbeurt gegeven, de keuken ingericht en de luifel getest. Misschien een beetje vroeg voor een voorjaarsschoonmaak maar het geeft ons stiekem al een paar lente kriebels. Door al het gepoets en geboen vergeten het geheel vast te leggen met een kiekje. Gelukkig kwam Don nadat het leed was geleden even het stoepje aanvegen.
We zijn er klaar voor!

Krijg je net als ik helemaal de kriebels van oude caravans neem dan eens een kijkje bij de Stichting tot behoud van de oltimer caravan . Jaren geleden ben ik voor Yvonne Mostard gevallen en afgelopen winter was het liefde op het eerste gezicht. Sinds kort zijn we trotse eigenaar van deze Yvonne Mostard uit 1965. Ben je ook nieuwsgierig dan kijk je je ogen uit in het register: www.mostardyvonne.nl

2 opmerkingen:

  1. Yvonne is helemaal top, mooie vorm, schattige luifel, nog leukere keukenkastjes en naar wie is ze venoemd, de vrouw van de ontwerper, of bedacht ze hem...onee..haar zelf?
    ga je er ook echt mee op vakantie, of komt ze in de tuin? i.i.g veel plezier met Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje! En die blauwe bekleding en dat vintage hout helemaal geweldig! Ik ben mega jaloers! Mijn ouders hebben een waanzinnige moderne camper met alles erop en eraan dus ik zal gek zijn om een caravan te kopen maar als ik dit weer zie!
    En je polkadot slingers zijn zooo leuk! Gefeliciteerd met je mooie ontwerp.
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen