'Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen!' Reve

donderdag 15 december 2011

Colour shopping

Inmiddels liggen hier al maanden stapels met prachtige gekleurde Honingraad (honeycomb) ballen in alle soorten en maten. Ze komen uit een heel oud klein fabriekje in europa en zijn echt met zorg gemaakt.
Het is weer die nostalgie die me warm maakt voor dit fantastische product.

Uitstapje:
Net als die mooie glazen geblazen piek die ik vorig jaar op de sundaymarket heb weten te scoren. Vroeger als kind wilde ik deze al zo graag maar mijn moeder was van mening dat deze zou misstaan tussen de met goud bespoten dennenappels en de van stro gevlochten engelen. 

Het 'piek' moment!













Maar goed, terug naar de ballen, deze lagen al bijna  te verstoffen omdat ik geen tijd hebt gemaakt om ze nu eindelijk eens op de website te zetten. Tijdens Flavourites Live waren de ballen zo'n succes dat ik meteen bijna door mijn hele voorraad heen was. Maar gelukkig hebben we ze in januari weer volop in voorraad.
Foto's van Allihoppa












Annelies van Allihoppa was me met haar blog voor en heeft een paar mooie foto's van haar nieuwste aanwinst gemaakt. Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten