'Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen!' Reve

vrijdag 5 augustus 2011

Ik ga mijn (blog) leven beteren maar nu eerst met vakantie!

Yvonne Mostard 1965
Yvonne staat, gepoetst en wel, klaar om te vertrekken! Na de vakantie ga ik mijn leven beteren en weer elke week mijn blog voorzien van een nieuw bericht. Ik heb inmiddels een la (of terwijl, computer) vol foto's en berichten. Helaas is het daar bij gebleven.
Vanaf 26 augustus ga ik de draad weer oppakken. Ik wens iedereen een hele fijne zomer.

3 opmerkingen:

  1. Ohhh die Yvonne! Wat een lieverd!
    Geniet lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, hebben wij vroeger ook gehad. Ik ken Yvonne persoonlijk, ze is beeldhouwster en woont in het zuiden van Limburg. Maar misschien weet je dat al!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Helmi, dank je voor je leuke reacties. hebben wij elkaar nou ontmoet in Parijs?
      En wat grappig dat je Yvonne kent. Ik ken helaas niet de hele geschiedenis van de Yvonne maar het is nu wel extra bijzonder om te weten dat ze een beeldhouwster is.

      Verwijderen